Vrácení zboží
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Doručili jsme vám zboží, které vám nevyhovuje nebo s ním prostě nejste z nějakého důvodu spokojeni, rozmysleli jste si nákup? Věřte, že jsme se snažili k vaší objednávce přistupovat s maximální péčí a zodpovědností a chápeme, jak nepříjemné to je, když ze zakoupeného zboží nemáte radost. Chceme, abyste byli spokojeni nejen s námi, ale také s našimi produkty, a proto jsme připraveni okamžitě řešit vaše požadavky v rámci vrácení zboží.
- Chcete-li zboží reklamovat, informace naleznete na stránce Reklamace zboží.
Všichni naši zákazníci mohou zboží vrátit ve lhůtě 14 dnů od převzetí, a to i bez udání důvodu (abychom se ale mohli zlepšovat, budeme velmi rádi, když k nám budete upřímní a důvod uvedete).
ZA JAKÝCH PODMÍNEK MŮŽETE ZBOŽÍ VRÁTIT?
- Zboží musí být kompletní a neotevřené ve stavu jak bylo dodáno
- Zboží a etiketa nesmí být poškozeny
- Poštovné, spojené se zasláním zboží zpět, hradí kupující, vrácené zboží doporučujeme při přepravě pojistit na částku odpovídající hodnotě zboží
POSTUP VRÁCENÍ ZBOŽÍ
- Do balíku s vráceným zbožím přiložte daňový doklad fakturu s krátkým popisem důvodu vrácení. Budeme rádi, když sem napíšete důvod vrácení, ať víme, co dále zlepšit
- Popis a fakturu vložte do zásilky, která bude obsahovat kompletně vrácené zboží. Zásilku je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození výrobku během přepravy, za poškození během přepravy k nám neručíme
- Odešlete na naši korespondenční adresu - klasickým způsobem, samozřejmě bez dobírky :-) Adresa: Chilli Manufaktura, Priemyselná 2871/8, 946 51 Nesvady, Slovensko
JAK DLOUHO TRVÁ VRÁCENÍ PLATBY ZA ZBOŽÍ?
Váš požadavek vyřídíme zpravidla do 7 pracovních dnů od přijetí zásilky.
VÍCE INFORMACÍ
Snažili jsme se popsat to nejdůležitější. Přesto, pokud byste měli k reklamacím jakékoliv otázky, neváhejte se na nás kdykoliv obrátit. Samozřejmě máte k dispozici i kompletní Obchodní podmínky, kde se dozvíte do puntíku úplně vše.